Veeee Fuar Finitoooo

Artık döndüm...
Bayadır salladığım bloguma
geri döndüm...
Fuar dolayısı ile
10 gündür bi sallamasyon durumlarıydı...
Ama özlemişim...


Bu fuardan öğrendim ki;
İzmirlilerin muhteşem bir imkanı varmış, fuar gibi...
Ben yürüyüş için sabahın körlerinde
kullanıyordum ve kullanıyorum kendilerini
ama sırf yürüyüş değil...
Gidip missler gibi oturmak için
yemyeşil bi alan...
Kitabını alıcaksın ohhh...
Bunu planlarım arasına kaydettim...
Güzel sonbahar pazarlarında
değerlendirmeye alınıcikk :D

Ve fuarda pamuk helvamı kaçırmadım...
Fuarda insan bi çocuklaşıyor...
O da olsun o da olsun şeklinde
Ben fuar çıkışları
bu tarz şımarıklılarımdan yararlandım =)
Dondurma olsun, Pamuk helva olsuuun...



Ve tabi ki balon olsun...
Hepicii yerine getirildi...
Şimdi yavaş yavaş gezme sezonumu
açıyorum efenim...
Gezme veeee dikme biçme
Çok yakında baharlık zırtlar
veee bezelerimle geliyore =)

Herkese iyi haftalar =)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 yorum:

ELFony dedi ki...

Yaa gelemedim fuara :) valla içimde kaldı çok fena..