Balkon Herşeye İyi Gelir...


Ne kadar tersimden kalkarsam kalkıyım
sabahları balkonda bi kahve bi kahvaltı
biçok şeyi alıp götürüyo...
Daha güzel başlıyo gün...


Bugün de biraz tersimden kalkmıştım, gereksiz bi sıkıntı vardı içimde...
Üstelik geç de kalmıştım...
Ama dedim en azından bi kahve içiyim...
İçerkende fotti çekiyim =)
E ama iyi geldi gerçekten...
Sinirli başlayan gün, hoooop
güzel missler gibi bi cuma gününe döndü =)
Yarın cumartesi...
Bu akşam zaten güzel olucak...
Ohhh daha ne olsun =)


Annem Eluşa battaniye örmeye başlamış bulunmakta...
Yani bizde örgü sezonu başladı.. =)
Şişlerini balkonda unutmuş...
(Şişliğide kendi eseri tabi bu arda)
Ben degösteriveriyim size dedim...

Bende yeni iğnemi,
Amelie yüzüğümü takınca
daha da bi enerji daha bi mutluluk doldum...
Şimdi geldim işe bi de burda kahvemi içiyorum...
Ohhh bol kahveli bi gün olsun bugün =)


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: