Hadi ben kaçtım =)


Gezmek yeni yerler tanımak 
o kadar o kadar o kadaaaaaarrr
sevdiğim ve o kadar 
beni mutlu eden 
daha doğrusu 'şarj'
eden bir şey ki;
önüme hep bi imkan çıkıyo!
(Ya da ben bi şekilde
emrivakiler yapıyorum bu seneki 
italya gezimdeki gibi)
Neyse ki gezmeyi seven
yakınlarım var =)
Ben yine gidiyorum!
Bu sefer hiiiiççç gitmediğim...
Çokkk merak ettiğim bir yere...
Budapeşte'ye...
Bakalım oradan hangi hatıralarla geliciim =)
İyi bakın kendinizeee...
Haftaya buradayım =)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 yorum:

nohut oda dedi ki...

çok imreniyorum gezenlere..hayırlı yolculuklar size

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

ayy ne kadar guzel hayırlı yolculuklar dılerım ve güzel fotoğraflarla donmenızı umarım :)

ELFony dedi ki...

Heyaaaaa!!!!!

Handesign... dedi ki...

Çok merciler büssürü fotti ve hatıra ilen yakında dönoorum :)

aylin dedi ki...

:( körmü oldum bulamadımkine mail adresini ben kendi mail adresimi vereyim hatta ev adresimide olmazmıki mail:ela_bocuk@hotmail.com
ev:osmangazi mahallesi şahin tepe sokak 33/7 keçiören ankara umarım sana böle ulaşırım senin adresinide bekliorum :)