Veeeeee Tütü Sahibini Bulduuuuuu!!! =)


Eveeeeet efeniiim geçte olsa 
çekiliş yapıldıııı!!!
Herkeşşeee yorumlar için çok
çok çokkkk teşekkür ederim.
Hergün aa biri daha
aaaaa biri daha
diye nasıl mutlu oluyodum 
anlatamam...
Bu çekilişler bana biraz mutluluk kaynağı oldu aslında =)

Neyse efenim uzatmıyıııımmmm...
Geleneksel bardağımda
kağıtları iiyicene karıştırıppppp
Şanslı kişiyi çektiiiimmm!
Tebrikleeeeer
undenied!!!!
Efenim en kısa sürede 
hlc_clh@hotmail.com
mailime adres bilgilerini atarsan
çok sevinirim!

Bu çekiliş olayını çok sevdim ben =)
En kısa sürede yeni bi çekilişle 
görüşmek üzre esen kalın!!! =)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 yorum:

Adsız dedi ki...

slm handesign seni hemen takibe alıyorum :) izmirliymişin birde :)
banada beklerim canım sevgiler :)