Budapeşte giriş :)

Veeee Budapeşte;
Gelene kadar baya bi macera yasadık,
uçak kaçırmalar, geç kalmalar...
Ve bugun 2. gunumuz...
Gezmekten yorulmanın mutlulugu içerisindeyim...
Çok değişik biryer geldi bana burası!
Otele geliş ve otelden ilk çıkıştaki izlenimlerim "ne kadar fakirlik ve ne kadar gelişmemişlik" idi. Ki gezip görünce kendine hayran bırakti. Ama o geçmiş yıllar izlenimi mevcut. Dükkanları falan benim çocukluğumdakiler gibi, vitrinler de öyle
(tabi ünlü markalar dışında) ama çok güzel cafeler mevcut. Binalar hayran kalınası, hele ki nehir.... Bak bak bitiremedim tunayı.
Yani böyle dönünce adresli tarifli bi Budapeşte :)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

6 yorum:

Dudu dedi ki...

Listenizde belki vardir ama yine de soyliyim; Szimpla mutlaka gidilmesi gereken bir cafe/bar. Cok guzeldir, meshurdur. Iyi gezmeler!

Handesign... dedi ki...

aaa yoktu hemen bakip bugunki programa dahil ediyorum cok tesekkurler :)

Dudu dedi ki...

Aaa mutlaka gidin o zaman. Ben cok begenmisti. Yazindi ve bahcenin tadini cikarmistik o sicak aksamlarda.

aylin dedi ki...

merhaba canım ben aylin bardaklaşma etkinliginde eşleşmişiz aslında daha önce yazacaktım seyahatte oldunu okuyunca erteledim biraz umarım bana ulaşırsın adres vs için iyi gezmeler ;)

Handesign... dedi ki...

Merhaba Aylin, evet baktiydım ben de ama tatil dönüşüne bıraktıydım. hlc_clh@hotmail.com adresini bekliyorum!

Budapestede gezilecek yerler dedi ki...

Tek anlamiyla harika bir sehir. Severek okudum. Gidenlere faydasi olur diye bizimde rehberligimizi yapan arkadaslarin linklerini ekledim. www.budapestetur.com
En cok saraplari ve gulas corbasi aklimda kaldi