Bundan istiyorum!


Bayıldım bayıldımmmm!!!
Dün Duygukla otururken 
bi kadının ayağında görüp aşık olduk bunlara!
Ama onunkisi daha bi güzeldi...
Alt çizgisi düüümdüz öne kadar devam ediyodu
yeşildi, kendi rengide koyu kahveydi...
Ama bunlarda olur...
Prada olunca biraz zor olur :D
Ama Duygu dayanamayıp sordu
kadında bize bi tükkan adı verdi onlarda
yapıyo aynısından 15güne çıkartırlar diye...
Ve tabi ben o mağazananın adını 
unuttum...
Ama hatırlarım :D




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 yorum:

ELFony dedi ki...

doorstepping'in Cemik'in doğum gününde giydiği ayakkabıları gördün mü???? Bence senin istediğin öyle bişey.. :)

Handesign... dedi ki...

naynn görmedimm nası bişidikine acep :D

Madam Dö Gonç dedi ki...

Bardaklaşma etkinliği çekilişinin sonuçlarını görmek için bloguma davetlisiniz efendim :)

Handesign... dedi ki...

heyyy! =)hemen bakorum =)