Ben Roma'da naaptım?

Eveeeeetttt,
Bugün sizi fottilere
boğuyorum...
Büssürü foto ile italya gezimi 
hafızalar kaydediyorum...
Bu bi "Romada nereye gidilmeli?" postu değil ama...
"Ben Roma'da naaptım?" postu...
Bu fottiler dışında öncelikle gidilmesi gereken tarihi yerler var ki...
Kesinlikle es geçmeyin derim...
Ben Perugia'da yaşadığım dönemde 
çift dikiş yaptım her yeri...
O nidenle bu sefer
Roma'ya aylak aylak gezdim =)
Ama tabi oralardan etkilenmemek mümkün değil.
Yani demem o ki,
oralara gitmeden Roma'yı 
gezmek yok =)



Eveeet öncelikle havaalanından 
Roma Termini'ye gitmek için trenimize bindik,
o an ki mutluluğum anlatılamaz,
çok özlemişim,
o an bütüüüünnn o 2 sene öncesi geldi aklıma...
Ne güzeldi diye,
ahh bi de yanımızda Begüm olaydı.
Ha bu arada gider gitmez kazık yedik
mutluluk sarhoşluğumuzdan oldu o da :D
Gişedeki abiçi 32 euro dedi
sonra trende bilete bi baktık 28 euro...
Ama o mutlulukla amaaaaan dediydik,
ama siz dikkat edin 
Fiumicino havaalanı - Roma Termini bu tarih 
itibariyle 14euro:D


İlk günün akşam yemeğini merkezde dolanırken 
"hadi burada yiyelim" diğimiz bi restoranda yedik
iyi de ettik, hem çok acıkmıştık ki halimden
anlaşılıyodur =) hem güzel 
bi yerdi hem de yimekler buonissimo 
idi :D 
Bu arada masadaki boyama kısımlarda el işçiliği
imiş...




İkinci gün erkenden kalktık yakşlaşık altı buçuk gibi,
Perugia'ya gidicektik
fakat tramvaylar feci kalabalık olduğundan hiç birine binemedik
ancak sonra gelenlerden birine binebildik o da sıkış tepiş yani,
ama kaçırdık...
Ama tbi her işte bi hayır vardır =)
güne erken başlamış olduk =)
Erkenden sokakları gezmeye başladık hiç biryer açılmamıştı tabi,
italianolar işlerine gidiolardı,
tabi gitmeden önce barlada espressolarını içiolardı =)
biz de tam ispanyol merdivenlerinin karşısında olan bu Bar'a
gidip misssler gibi kahvaltımızı ettik :D
Nutellalı boyozumsu bişi ve cappucino ile :D


Sonra yürüyüşümüze kaldığımız yerden devam ettiiik...
Tam aşk çeşmesine varmıştık ki 
bi baktık temizlik var...


İşte böyle para birikiyomuş orada meğersem :D
Buna denk gelmekte herkese nasip olmaz yani =)



Baktık aşk çeşmesine para atamıyoruz,
fotti makinalarımız ve biz yine yürüyüşe koylduk...
Böööyle boş boş gezinmeside ayrı bi güzel ama
gerçekten, vaktiniz varsa kesin yapın,
hiç olmadık yerlerle karşılaşıyorsunuz =)


Ve daha önce burada paylaştığım deferci,
bu dosyada çok beğenip almadığım şeylerden :D
Bu defterciyede gitmek isterseniz açık adres veremem ama
Piazza Venezzia'ya sırtınızı verip
onun önündeki caddeden değil bi sonraki caddeden sola sallandınızmı 
100-200 metre sonra sağ tarafta karşınıza çıkar =)


Eveeeeet yürü yürü acıktım tabi =)
Yürü yürü nereye kadar tatlı yemek lazım...
Burası nerede hiç bilmiyorum (bi daha biyere gittiğimde not etmem gerektiğine karar verdim)
tamamen kaybolduğumuz bi yerde karşımıza çıktı =)


Böyle cheese cake gibi çikolata parçalı bişi 
kendisi, bi heves aldım
ama herşeye olduğu gibi buna da
portakal hatta sanırım limoncello
aroması katmışlar...
Tatlılarda hiç ama hiç sevmediğim aromalar...
Ama accık yidik artık =)

 

Veee o kadar kaybolmuşuz ki
sonunda nehire çıktık =)
Nası bi güzellik, 
bi sakinlik...
Missss...



Kahvaltıyı saat 7buçuk gibi falan etmiştik,
sonra da yürüyüş...
Bi ara saate bi baktık iki olmuş...
İlk bulduğumuz yere attık kendimizi...
Adı sanırım Friends Cafe idi...
Ve muhteşemmmdi pizaları...
Ayrıca çorbaları ve salatları...


Yine yemek yine yemek :D


Ve Perugia =)
Çok koymuycam ondan...
Ona bi ra ayrı post lazım :D


Ama burası Sandri...
Perugia'da ennn iyi tiramisuyu yemek isteseniz bi gidin =)
Merkezde avuç içi kadr bi yer zaten :D


Perugia sonrası yine yorgun argın ama mutluluktan uçan biz :D
Kendimizi yine bi yere atıyoruz =)
Ve yine enfes yemekler yiyoruz...


Enfes bi ortamda hem de :D


Burasıda otelimizin bulunduğu apartmanın 
avlusu...
Yılbaşı ağacımız bilem vardı yani =)
Bu arada otelimizde inanılmaz güzeldi...
Bi abartman dairesi...
5 oda falan var bi kaç oda ortak banyolu,
ama tertemiz...
Onunda fotolarını koyup 
yerini ve adını veririm
hem ucuz hem de kalınası bi yer =)



Bu da az rastlanır boş bi tamvay...


Veee bisikletlerr...


İşte bunu kıskanıyorum...


Bizde kullanabilsek ne güzel olur...



Hem ne güzel olur =)


Veee Mortadella...
Ben Mortadellayla annem sayesinde tanıştım ve
ba-yıl-dım...
O günde öğlen ekmek arası mortadellamızı yedik...


Hem de Pantheon manzarası ilen...



Veee Duyguyla olan nadir fottilerimizden


Bu da İspanyol merdivanlerinde 
koro dinlerkene =)


Bu da yorulmuş bi Hande :D



Makarna da almadan gelmeyin :D


E boş boş gezmenin bi faydası daha...
Pazara da gitmedik demicez :D


Pazarda en enteresan gelen şey baya salata yapıp o şekilde
satmaları onları...
Bana gereksiz geldi tabi :D


Veee Tratuffolar, nam-ı değer
trüf mantarları :D
Geçen sefer aldığımı 2 senedir kullanmadığımız
için bu sene almadım =)


Bir de tren istasyonunda devasa yılbaşı ağaçları vardı...
Hemide dilek ağacına dönmüş yılbaşı ağaçları...
Duygukta okudu üfledi :D
Gerçek olsun hepiciii =)



Favori renklerimm =)




Roma'da güzel olan bi diğer şeyde
su, heryerden bulabiliyo olmanız...
Suya para vermeye gerek yok =)


Veeee dondurma...
Roma'ya gidip dondurma yemeyeni döverler...



Benim favorim aşk çeşmesinin oradaki dondurmacı...
Aşk Çeşmesine dönünce sol tarafınızda kalan
dondurmacı,
pizzalarıda gayet güzel görünmekteydi bu arada =)
Dondurmayla bitiriyim bu postu ağzımız tatlansın =)
Daha bi ton fotti var ama bunları seçebildim...
Biraz karmaşık yazmış olabilirem...
Affedin artık =)
Herkese iyi haftalar =)



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

11 yorum:

DuyGu dedi ki...

ayyy Handemo yaa bu kadar güzel bir albüm olamaz çookk çookk beğendim ve aşırı duygusallaştım neden ben bugünlerde böyle duygusallaşıyorum anlamıyorum gözlerim doldu resmen seviyorum ben bu İtalya yı yaa walla:D:D Ama Handenin birsürü muhteşem fotoları var Roma sokaklarında sizlerle onları paylaşmadan edemeyeceğim Ya-Kın-Daa;)...

Grace Happy dedi ki...

bencede ask cesmesı temızlenmesı herkese nasıp olmaz kac kere bulundum denk gelmedım sanslıymıssın resımler cok hosmus :)ozledım orraları

Handesign... dedi ki...

Duygusallaşırsın tabi be Duygu, gelir gelmez özledikte ondan dolayı =)

Teşekkürler Grace... Arada bi ucuz bilet bulup fırsat yaratmak, anıları tazelemek için süper oluyo =)
Tavsiye ederim =)

!'**rengarengo**'! dedi ki...

süper bi gezmece olduğu belli:) dondurmalar müthiş! müstehcen makarnaları da görmeyi bekledim bu postta ama yok:p

Handesign... dedi ki...

=)hahaa onları çekmemişim onlarda bi sonraki gezide inşallah :D

ELFony dedi ki...

Hande var ya.. Ben de istiyorum :)) Her kare muhteşem.. Yazının tamamını okumak 20 dakikamı almıştır.. Sinire sindire.. Her fotoyu inceledim resmen.. Bi de karnım acıktı yani.. Ayhh... :)

Handesign... dedi ki...

Baharda Cemiki de alın gidin derim =) Bütün enerjsinide harcar gelir orda :D

mutlu inci dedi ki...

herşey tek kelimeyle harika görünüyo arkadaşım

Handesign... dedi ki...

Teşekkürler Mutlucum :))

vintage peony dedi ki...

Fotoğraflar şahaneee!!

Handesign... dedi ki...

Çok mercüüü :))