Güneşş geldiiii =)

Çok tembelim blog konusunda şu aralar,
bilgisayarım bozuldu bozulalı 
fotoları düzenlemek bi işkence benim için,
ondandır ki pek bişi koymuyorum...
Ama bugün hava nasıl güzeldi anlatamam...
Bi haftadır olan o dondurucu soğuktan sonra,
bugün bahar gibi bi hava vardı...
Ben çıktım kordonda misssler gibi yürüdüm...
Ayyy o hava nasıl güzelgeldi....


Ahh dedim şu bisikleti bi getiremedik ki sefa yapalım...


Ahh denizzz... İnsanın bütün sıkıntısını nasıl alıyo...


Ve klasik kodron...
Falcı abla,
pamuk şekerci


Ve balıkçı amcalar...
Onları görünce canım feci balık avlamakta istedi...
Onu da en kısa zamanda gerçekleştirme niyetindeyim =)


Ayyy işte böylleee yemyeşil ve güneş 
güneşti bugünnn =)
Süprüsüm yarın burada :D


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: