Buyrun size biscotti


Merhabalarrr...
Geçengün bahsettiğim biscottiyi
hemen girip mutağa yapıverin derim...
Zira hemencicik oluveriyii =)
Hazırlaması 10dk...
Pişirme biraz sürüyo tabi :D

Efenim önce bi malzemeleri görün...
Yabancı bi siteden baktığımdan cup ölçüsüyle...
1cup - 1 bardağa eşitmiş...
Ama cup ölçünüz varsa onunla daha garanti olur...

4 Yumurta
1 Cup Fındık (Ben evde badem olduğu için bademleyaptım)
2.5 Cup un
0.5 Cup kakao
1 Çay kaşığı nescafe
1 çimdik tuz
1 Paket kabartma tozu
1 +1/3 cup şeker
1 paket kabartma tozu

Öncelikle un-kakao-nescafe-tuz-kabartma tozu
bi elekte elenir...

Sonra yumurta ayrı yerde karışıcak kadar çırpılır...
Zaten tüm olay bu kadar =)
Sonra içine o elediğiniz karışımı bir de 
şekeri atınn...




Bi güzel karıştırın.
Ama benim gibi elinizle değil =)
Yapış yapış bi hamur oluyo çünküm =)
Kaşıkla karıştırın siz =)
Sonra ikiye ayırın hamuru...


Bundan sonraki kısmı annem ele aldı =)
Efenim oklava kullanmadan, elinizle 30a 35 cm kadar açın...
Bol bol un atıp açın zira yapışşş yapışşşş.


Sonra badem oluuuur, ceviz oluuur, fındık oluuuur ne isterseniz serpinn
onlardan biraz...

Sonra da yine hafif unlayaraktan spatula yardımıyla rulo yapınnn...
Böylem ekmek gibin duruyolar...
Bunu önceden ısınmış 175 derecelik fırında 25 dk unutun...
Gerçi yine bi 20 dkya kurun siz fırından fırına değişiyo 
yetmezse bi 5 dk daha kurarsınız.
Çıkınca ahanda böyle missler gibi oluyooo...

Bi ekmek görüntüsü var kabul ediyorum =)

Bi 5 dk bekleyin biraz soğusun ki kolay kesilsin dağılmasın...
Sonra da keskin bi bıçakla kesin...
Bıçak önemli! Zira fındıklar fıstıklar da kesilicek...


Sonra bi 20 dk daha fırına verin bu şekil...
Offf miss gibi peksimet gibi bişi...
Hem yağda yok bunda :D
Kilo da yapmıomuş meğersem :D :D

Ayrıca tütü çekilişi halen devam ediyor =)
Katılmak için buraya =)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

3 yorum:

mutlu inci dedi ki...

ben yedim arkadaşlar süper ve ötesi bir de ben nescafeyle yedim harika harika tavsiye ederim kesinlikle yapın

Junkhead dedi ki...

Ben de bu biscottiyi yaptım 4-5 kez,ev halkı da bayılıyor :D Ama nedense keserken hiç parçalamadan kesemiyorum ühühüü :( Halbuki soğumasını da bekliyorum 10 dk.falan,sonra kesiyorum. Demek kullandığım bıçakta sorun var . Bir de senin tarifle deneyeceğim bir dahaki yapışımda :)) Ellerine sağlııık !

http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/

Handesign... dedi ki...

evet ya kesme kismi biraz sancılı. Çok keskin kocuman bi bıçakla kesiyorum ben... Dene mutlaka enfesss oluyo:)