Bunu da yapıcam onu da yapıcam

Düşündüm düşündüm 
ben bu ara ne yapıyorum da hiç bişi yapmıyomuşum 
hissi veriyo diye ve karar verdim kiiiii
Her şeyi aynı anda yapmaya çalıştığımdan
hiç birşey bitmiyo :D
Efenim bu Eluş'a ördüğüm tulum,
arkası bitti =)
Önü ellerimden öper =)
Bu daa şu soğuk havalarda giyilesi tozluklarım =)
Dün gece bi tanesini bitirdim bugün de öbürü biterse 
yarın bacaklarım sıcacık :D
Bunlarda yeni sevdam tüllerim =)
2 tütü finito =)
Sırada yeniler var =)

E kitap okumadan tabi ki olmazzz =)

Arada böyle keyiflerde yapmıyo değilim yani =)


Veee mutfağa girmeden olmazzz...
Dünde bu enfes biscottileri yaptımm =)
Yarın tarif sizlerle =)
Ha bi de kazak örüyorum :D
Bu daha başları şimdilerde sadece bi kolu kaldı o kolu 
da hala bitirmedim :D

Şu ara yapmadığım tek şey kahve içmek,
ben ki bi kahve delisi,
ağzıma sürmüyorum kahveyi...
Görünce bile midem kalkıyo nedenini anlamış
değilim...
Öyle yani :D 
Bunlar bitmeden yeni şey yapmak yokkk =)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: