Örgü Dersi ''Kolay Kazak Patronu''



4 tanecik diktörgenden de kazak olur mu?
Olsa da güzel olur mu,
demeyin kesin yapın
çok çok çokkkk güzel oluyor...






Fottilerin kusuruna bakmayın :D





Şimcik şöyle kiii...
Buyrun size patron da dedim,
yapmamanız için hiç bi neden yok :D
ki bunu esnek kumaşlardan dikerek de yapabilirsiniz bence...
Ben onu da deniyciim...

Ben açıklayıcı olsun diye adım adım yazıciim size..
Buyrun örgü tarifime;

-2 adet 50cmX100cm ölçülerinde parçalar örüyoruz (delikli bir model ile çok güzel oluyor)

-Onları yani gövdeleri ördükten sonra 2. patrondaki harfleri takip edicez.
Parçaları ortadan ikiye katlıyoruz (ki onlar sağ ve sol parçalar oluyorlar)

-a_a1 50cm uzunluğunda olmuş oluyor, o 50cm'i tamamen birleştiriyoruz

-b_b1 50 cm uzunluğunda olmuş oluyor onunda ucundan 25cmini birleştiriyoruz

-Ortada kalan kısım kafanızın geçeceği yer oluyor. 

-c_c1 ve d_d1 yukarıdan 10cm (kolların takılacağı yer) boş bırakılmak üzere dikiliyor

-e_e2 birbirine dikildikten sonra boş bırakılan kol yerlerine dikiliyor



İşte ben pinterestte böylekin gördüm...
Ben öremedim annem benden önce davranıp ördü =),
ben de düz olanını örme planındayım =)
İşinize yarar umarım patronlar...


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 yorum:

ELFony dedi ki...

Amanniinnnnnn hemen yapmam lazım :)

Handesign... dedi ki...

yap yap çok kolayyy vallahiii =)

mutlu inci dedi ki...

handuşum çok güzel görünüyo ama o kadar marifetli değilim ya çok beğendim ama harika olmuş sen yapta senin üstünde görelim artık

Handesign... dedi ki...

sen bunu gözün kapalı yaparsın Mutlucum eminim ben :D kanaviçeyi bitir sıra bunda =)