Bi bisiklet lazım...

Şimdi şöyle kiiii...
Fuar olduğundandır ki biraz fotti çekmek falan zoruma gidiyo...
Yorgun olduğum için eve gidince direk duş ve uyku oluyo..
Aslında gün içinde yanıma alıp bişiler yapabilirim
ama dediğim gibi ya unutuyorum...
Niyse efenim bugün amaaaa,
işte olsam da şu uzun zamandır
istediğim bisikletleri araştırdım...


Fiyatları malesef çok çok çokkkk...
Ama belki bi yerden bi şekilde 2. el falan bulabilirim diye düşündüm...
Ya da bunlar bi kere alınıyo sağlam bisikletler ömür boyu 
kullanacağım bişi aslında...
Eski bisikletim sapasağlam mesela..
Ama zamanında ona iyi bakmadığım için
pas içinde...


Geçengün abimle boyamaya giriştik kendisini
fena olmadı aslında ama 
yine de pas dolu...
Onun hikayesinide yakında paylaşıciim...


Neyse efenim ebayde aranırken. Bu arkadaşlara rastladım...
Bunlarda çok çok çok güzeller... 
Fiyatları da daha uygun...

Bakalım bakalım biraz daha düşünüp taşınmak lazım...
Ama çok güzeller yaa...


Merak edenler için 
buradan bakabilirler....
çok çok çok güzeller!!!!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 yorum:

ELFony dedi ki...

YYaaa benim de almam lazım bi bisiklet.. Benimki de adam olcak gibi değil.. Bunlar çok güzelmiş..

Handesign... dedi ki...

Bayıldım ben de yaa... Milyon tane çeşitleri de var...
www.electrabike.com

!'**rengarengo**'! dedi ki...

en sondakine bayıldım.herkesin evde adam olmamaya yeminli bi bisikleti var herhalde hehehe:D

Handesign... dedi ki...

Kesinlikle... Bende en klasiklerine bayılıyorum...
Ya ucuz bi tane bulunucak ya da para biriktirilicek bakalım.. =)