İşte Benim Oyun Alanım


Eveeeet, işte benim oyun alanım...
Kumaşlarım, iplerim, hamurlarım, 
kalemlerim, dikiş makinam 
her her herrşeyim burada...
En rahatladığım, en huzurlu olduğum yer...
O kadar çok birikti ki şu kumaşlar...
Hoşuma da gidiyo =)
Böyle parçacı kumaşçı gibi 
bin çeşit kumaşım var...
Canım sıkıldığında
birini çekip bişi yapabiliyorum...
Umarım ileride 
böyle zevkle çalışabileceğim
bi atölyem de olur...


Bunlarda pazartesi haplarım :D
Happy pills! 
Bunları teeee 3 sene önce
Barselona'dan aldıydım.
İçlerini istediğiniz şeker ya da
çikolatalarla
doldurabildiğiniz (ki ben ilk bi haftada 
bitirmiştim) ilaç kutuları...


Bunlarda içindekiler...
Okumak bile insanı iyi hissettirmeye
yetiyo... :D


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 yorum:

ELFony dedi ki...

hahaha :) ilaç kutusuna bayıldım... Boş şişe alıp Türkçe etiket basalım mı?
Bu arada bize gelirken bi parça kumaş getir de çaput ağacıma bağlarsın :)

Handesign... dedi ki...

aaaa oldu yani çaput ağacın :D oleyy :D
basalım vallahi süper fikir =)