Veeee Cumartesi Pazarı...




Efeniiim merhabalar...
Bugün kuzenim ve yengomla berabercene Alaçatı 
pazarına gittik...
Çok kalabalık olmasın diye kahvaltı falan etmeden gidelim didik...
Zaten adım başı oturacak yerler
varmış bu sene... İyiki de etmemişiz...

                                                    
Tam bizim oturduğumuz yerde
bi amca macunu hazırlamaktaydı...
Küçükken ne severdim şu macunu,
rengarenk...


Kahvaltımızı ettikten sonra kendimizi 
pazara bıraktık..
Bu henüz kalabalıklaşmamış hali...
Başlarda gezerken hoşuma gidiyor,
ama o kalabalıklaşma başlyaınca,
yok... İnsanın kafası tutuyor
resmen...



Ay bunlara çok güldüm =)
İlk defa görüyorum...
Basenli teyzelere basenli manken :D


Bir de bunlara bayılıyorum...
Aldım mı? almadım...
O an o kalabalıkta amaaaan diyo insan...
Ama bu kumaşlar çok güzel ya...
En iyisi ben kemeraltından kumaş 
alıp yapıyım bunlardan :D


Ve sabunlar...
Zeytinyağlı, kekili, çilekli, 
lavantalı neli isterseniz :D

Herkeşe iyi haftasonları...

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 yorum:

ELFony dedi ki...

Evet ya pazar gezmesi güzel ama kalabalık başladımı kötü.. Resmen baş ağrım geçemedi.. Fottiler süper bu arada :)

Handesign... dedi ki...

Evet vallahi seneye sabah namazıyla gidelim=)
Çok merci ve de =)