Rüyama ithafen...

Bugünkü postum tamamen dün
gördüğüm rüyaya ithaen...
Dün gece rüyamda Perugiadaydım...
Tek başıma gittim...
Ev tuttum...
Eşyaların üzerindeki örtüleri kaldırınca
bi baktım burası bizim
kaldığımız ev, Francesco'nun evi...
Sonra da içeriden Franceso çıktı zaten...
Hemen aradım kızları hemen gelin
ev de tamam diye...
Çok özledim çokkk...
Tekrar gidelim lüten lütfen lütenn!!!!!


Burası 2., benim rüyamda gördüğüm evimiz...
Via Bonomi...
22 numero =)



Gittiğimiz gün ev sahibimiz sağolsun kapıda kalmıştık bi süre...
Sonra arkadaşı gelip anahtar getirmişti...
ahhh ahhh....


Burası da durağımız...
Buradan giderdik her bi yere =)


Bu da otobüsümüz N1 =)


Yer vermemiz gerken kişiler =)
Çok beğenmiştim bunları...


Veeee pincetto =)


Bu da asansör...
Merkeze asansörle çıkıosunuz...
Minnacık ve dikey bi şehir...
Tarih kokan, yağmurlu...
Gri...
Yani sonbahar ve kışı...
Bahar da çiçeklenip bambaşka oluyor =)






Ve merkez =)



Böyle işte Perugia...
Ne kadar özlediğimi anlatamam...
Dün geceki rüyamında etkisi büyük tabi bu özlemde...
Ama hayatımın en en en ennn mutlu dönemi kesinlikle
o dört ay...
Gidelim yine....

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 yorum:

ELFony dedi ki...

Francesco'yu özlemişsin sen :)

Handesign... dedi ki...

:D hahaha onu bile özledim valla =)

tulu kalaycı dedi ki...

hayatının en guzel donemlerı benle olanlar sanıodum kırıldım

Handesign... dedi ki...

:D ahahahaa kıskançlık
dönemler içine italya girince işte her bişi karışıyo :D