Neye niyeet neye kısmett...

 Nerelerdeyim benn???
Bi haftadır bişi yapasım yok...
Sabahları zar zor kalkıp,
akşamlarıda erkenden
uyuklarken buluyorum kendimi...
Her akşam yatarken ''yarın sabah
şunları çekip bloga koyıyım''
ve hergün işte ''eve gidince
şunu şunu yapp koyıyım diyorum''
ama gördüğünüz üzre koooskoca
hafta hiç bişi yapmadım...
O hastalık hali hemen geçmedi sanırım 
bende... Hep bi kırıklık vardı
bi iki gece de çıkınca hiç zaman
kalmadı tabi...
Neyse artık iyileştim
bomba gibi döndüm =)



Bi ara farketmişsinizdir kalem kalem diye deliriyodum...
Koreden kalemler beğenip beğenip
alamıyordum =)


Ama geçengün Hobby'de bu
şirin mi şirin kalemleri gördüm...
Şu ara kurşun kalemle pek işim 
olmamasına rağmen
gözüm kapalı aldım...
Zira o beğendiklerime çok
benziyolardı...


Hele buuu üstündeki resimlere bayıldım...
Eminim bi çoğunuz bu kalem
ve kalem üzerindeki karakterler 
hayranlığıma anlam veremicek ama olsun :D
Gerçekten seviyorum =)


Bunlarda el clasico.. =)



Bu da benim defterim...
Günlük pek tutmuyorum...
Ama her her herrrşeyim burada...
Bazen yazı, bazen resim...
Hepsi hatıra, anı benim için
ve çok çok çok önemli...


Bu da defterimden bi kare =)
Şu çizittirme işine italyda okulda
çok sarmıştım...
Derste sıkıntıdan çizip duruyodum =)
Ama onların hepsi eski defterde...
Onlardan da bi post olur... =)
Hele o defter benim için çok önemli çok çok!!
Ama dediğim gibi herhangi bi çizik bile anıları hatırlatıyo...
Mesela bunu Venedikten Milanoya giderken
trende yapmıştım...
Yanımda da capon bi arkadaş oturuyodu...
Ohooo daha neler neler hatırladım.. =) 


Efenim bu da hüsranın fotosu =)
Postun ismine ithafen...
Şimdi ben bugün artık kendimi 
iyileşmiş falan hissettim ya...
Uzun zamandır yapmayı planladığım
çiçeklerimi yapıım dedim...
Bi yerde görmüştüm grafon kağıdını kesip guaj boyada 
uçlarını boyayıp, sonra da büküp, kurutup
en sonda açıp bi şekilde 
çiçek yapıolardı...
Ama ben guajla işin içine dalınca kağıtlar
eridi gitti... Aman dediiiiim...
Başka zaman uğraşırım,
hiiiç inat edemiyciim :D

Yani öyle işte özlemişim blogumu=)


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: