Gece mesaisi


Günaydın...
Başladığım bantlara devam etmekteyim...
Dün gece dedim kendi kendime oturucam arkadaş ben 
bu gece dikişimi dikicem...
Zamanımı ayırıcam artık...
İki saat az uyusam noolucak yani...
Ve nitekim yaptım...

Makinaya biraz yabancı olduğumdan (bizimkisi
biraz hasta) çok düzgün olmadı...
Ama yağ gibi  bi makinaymış nasıl rahat dikiliyo
 anlatamam yanik...


Ve işte sonuç olarak bunlar çıktı ortaya 
o kadar saat oturup dört adet yapabilidim sadece :D





Devamının gelmesi umuduyla :D

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 yorum:

mutlu inci dedi ki...

hande çok güzel oldular burda elifin mankenliğiyle de görmüş olduk gerçi biraz çıldırttım onu ama sonuç değişmedi yine de çok güzeller elie harika yakıştı.

Handesign... dedi ki...

Teşekkürler Mutlucum =))