Barcelona özeti...

Şu ara çok çok tembelim...
Hiç bişi yaptığım yok...
Yapmaya başladığım ve yarım
bıraktığım şeylerle dolu her taraf...
Bir de üstüne hasta olunca pazar günü 
koca gün yattımmm...
Dün akşamda biraz yazlık kışlık...
Ama bitmesine daha çok var...
Aklımda bi dolu proce...
Yapmak istediğim çok şey var...
Hele ki şu bezeler...
Çok sallandı onlar...
Neyse efenim bahanelerimi sıraladım...
Biraz eskilere dönelim...
Barcelona'ya gidelim...
Ben Barcelona aşığıyım...
Bayılıyorum...
Antoni Gaudi...
Barselona dedin mi akla ilk gelen isim...
Barselona onunla Barselona bence...


İlk olarak Kristof Kolomb heykelinin orası...
Bi kere çıkın derim...
Bi manzaraya bakın...
(Malesef bu heykelin hiiiç fotosunu çekmemişim,
o nedenle internetten buldum bana ait değil yani)

La Ramblas ayaklarınızın altında...


Ve Mare Magnuma giden 
köprüyle Liman da ayağınızın altında...



Bu da klasik mare magnum pozu...
Ama ben size Mare Magnumu gezmektense,
La Ramblas'nın arka sokaklarını gezmeyi
tavsiye ederim zira 
muhteşem :D


Veee Casa Mila ile Casa Battlo
Sakın ama sakın kaçırmayın derim...
Gran Via üzerinde birbirine çok yakın iki apartman...
İnanılmaz iki bina...
Ben susıyım siz resimlere bakın :D





Ben en en çok çatılarına ve bacalarına bayılmıştım...
Daha çoook fotti var.
Ama sabah sersemliğimle bi bunları seçebildim...




Buda yorulmuş ben...
Yorulunca çok aksi oluyorum çoookkk...


Veee Paellalarımız, Sangrialarımıaz ve Tapaslarımızla biz...
O yorgunluğa misssler gibi geldiydi...


Ama yetmedi tabi...
Ordan çıkıp yine sangria ve tapasa başvuruldu...
Daha ayrıntılı bi Barcelona postu daha hazırlıyciim...
İçinde Flamenko, alışveriş adresleri ve ayrıntılı gezi planlarıyla
Bu çok genel oldu...
Özellikle  Park Guell
için özel bi post lazım!!!



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

ben de bayildim barcelona'ya, civil civil bir sehir, gaudi sayesinde tabiki... aboww, yorulunca ben de pek huysuz olurum :)

Handesign... dedi ki...

Daha ne yorulmus aksi fotolarim var :) onlar bi sonraki postta :))