Kış geldi satışlar başlasınnnn...


Günaydınnnnn...
Herkese iyi haftalar...
Çok çok çokkk güzel bi hafta olsun inşallah artık...
Güzel haberler aldığımız, umut dolduğumuz...
Ben de bi haftadır hatta iki hafta neredeyse, hastayım...
Sen misin o şifa otları postunu yapan...
O çayları içen, fenalardaydım...
Ama bugün biraz  daha iyiyim...
Halim var en azından..
ve işe gelebildim =)
Veeeeeeee yeni ciciler yaptım bu 
hastalık sayesindeee...


Ve yaptığımı da çok çok çokk beğendim...
Kışlık saç bantları...
Hemide sıcacık tutuyor...


Boynunuza da bağlamak serbest =)


Yenilerini de örmekteyim =)
Seriyi tamamlayınca satışa çıkıcaklar =)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

3 yorum:

ELFony dedi ki...

Çookk güzel olmuş.. Renklere de bayıldım.. Bir de model üzerinde görmek lazım :)

Handesign... dedi ki...

o da oluciiik :D çok yakında :D

mutlu inci dedi ki...

ohh çaldım örneğini bende yapcam şimdi çok güzel görünüyo handecim ellerine sağlık