Gezmece...


Bu bayramda geldii geçtiii...
Bidahakine kesinlikle tatil planlarına
gidilmeli diye köşeye notta alındı...
Umarım hepinizin bayramı mutlu, 
huzur dolu geçmiştir...


3. günü benim için çok çok çok güzel geçti...
Duygucoi bayram için gelince
uzun aradan sonra hepberaber
olduk yine...
Duyguyu görünce üzerindekileri çekmeden
duramadım...
Hep çok güzel giyinir ama dün
bi başka şirin olmuştu =)


Hele hele ayakkabılar...
Bayıldım bayıldımmmm!!!!


Önce gittik missler gibi bi yemek yedik...
Yemek niyetine abur cubur desek daha doğru...
Ohhh misss...


Sonra Begümixinde gelmesiyleeeeee
biralarımız içildi ve kahve vakti geldi...
Zaten o vakit nasıl geçti hiç anlamadım...
Duyguyu geri döndürmek için
yapılan konuşmalar sonucunda
ağzından bi 3 ay çıktı 
ya hadi bakalım :D
Gerçi bende de feci bi gitme isteği yok değil
hele ki şu son günlerde...
Nooldu bilmiyorum ama 
ahhh italya ahhh :D


Evet efenim kahvelerimizi de içtiiiik...


Fallarımıza da baktık...
Sonra kordona gidip rakımızı da içtik...
Bi güne sığdırdık hepsini...
Öyle işte...
Tatil e finitooo...
=)




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 yorum:

ELFony dedi ki...

Ohh beee çok güzel ve full geçmiş bir bayram günü olmuş.. Afiyet olsun bira, kahve, rakı güzel karışmış :))))

Handesign... dedi ki...

:D evettt missler gibi karıştı :D