Sipor bahanesine kulaklık!


Hadi bi DIY yapıım dedim,
tamamen sallamasyon bişi çıktı ortaya=)
Ama iyi oldu güzel oldu oh ne de tatlı oldu!
Çok alakasız bi yerden giricem konuya ama gerçekten alakalı!
Sipor ruhun gıdasıysa, ve sipor yapmaya erken kalkmaya üşeniyosanız
çok yaratıcı bahaneler bulabiliyosunuz.
Benimki de ''kulaklarım üşüyo'' idi.
Sonra çift kişilikli olduğum için, neyseki diğer tarafım buna bi çare buldu!
Missler gibi bir boynuluk-kulaklık yaptı.
Hem basit hem süpper ısıtan cinsinden!
Ben hala üşeniyorum o ayrı :S












Hoooooooop diye şu boyunluğu örüp bin saatte üstündekini yaptım =) 



O üstünde zavallı kuşta olana kadar neler çekti...
Yapmaktan sıkılım doğaçlama takıldım,
aşağıdaki gibi olcakken minik bir kuş oldu benimkisi...
Yapmak isterseniz buyrun esas kuşun modeli aşağıda.


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 yorum:

ELFony dedi ki...

Muhteşeemmm..... Yapılası DIY olmuş.. :)

Handesign... dedi ki...

di mi, fena olmadı =)