Pazar Gezmesi -8-

Tatil istiyoruuuuummm!!!!
Şöyle uçağa binip bilmediğim bi yere gitmek istiyorummm!!
Hiç saate bakmadan avanak avanak dolaşmak istiyorummm!
Şu ara sadece istiyorum =)
İtiyorum da boş mu duruyorum?
Yooo, hazırlık yapıyorum =)
Biletler takipte =)
Şu tatillerde tek bi sıkıntı oluyo, o da 
valiz hazırlığı... Hep karmakarışıktır benim,
alacağım şeylerin yarısını almadan, hooop giderim..



Şöyle sematik ''travel organier'' larım olsaydı halbuki,
çok daha düzenli olurdum ki.
Olmaya çabalardım en azından şu şirinlikleriyle...







Herşey tamam bi bunlar eksikti işte =)
Birertane edinmek için resimlere tık tık =)

Herkese iyi pazarlar!





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: