Yeniden okullu oldum!!!



Yok aslında tam okuulu denemez...
Kurslu oldum.
Şu bi türlü yapamadığım mesleğime geri dönmem için,
kendime bi motivasyon gerekiyodu,
e bi de tabi artık bu işin olmazsa olmazı,
3dmaxi öğrenmek gerekiyodu...
Ben de başladım...
Hele ki üniverste arkadaşıyla başlayınca,
baya bi okula başlamışım hissi oldu bende..
İşten çıkıyorum kursa gdiyorum,
ve bu beni zerre kadar yormuyo,
mutlu ediyo...
Hele ki içmimarlığın en çok çizim kısmını sevdiğimden,
bana oyun gibi geliyor...
Sonra da oturup
"vay arakdaş insanlar neler yapmış, ben de yapar mıyım" diye hayran hayran
bakmaya başlıyorum...






Fottilerin hepiciğini www.tr3d.com'dan aldım
Hepicii 'Serhat Sezgin'e aittir
yanlış olmasın =)
Hele bi yapıyım kendi çizimlerimi paylaşıciim =))

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 yorum:

serhat dedi ki...

o fottilerin hepiciğini ben yaptım :)

isim yayınlandıktan sonra hiç bir zararım yok :) beğeniniz için teşekkürler..

Handesign... dedi ki...

tabi ki, ellerinize sağlık =)