Erken kalk, zinde kal! =)

Günaydıııııııınnnn!!! Bu aralar İzmirdeki bahar havasının aksine,
ben sabahın köründe ayağa dikiliyorum,
hadi dedim bu sefer, direk dükkana gitmeyip kordonda biraz oturup öyle gidiyim,
kahvemi içmemiş olaydım onu da yanıma alıcaktım ama olmadı,
başka sefere artık o...
Biraz oturup şöyle kafa dinleyiiiipppp,



Han'a geldim...
Hanın en çok bu sabahın körü hallerini seviyorum...
Kimsecikler açmamış oluyo,
bi Rıfat abi, bi ben =)
Öyleee temizliği halledip,
pembe kovamı dikip =)
Sakin sakin kitap okuyorum...
Ki güzel oluyo...

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

o zaman sıcacık bir günaydın:)

Handesign... dedi ki...

günaydıııınnn =)))