Tatlı Krizine Mug Brownie



Bana neler oloor? Tatlı yemiyoruz dedik, bünye isyan etti tatlı da tatlı diye!
Geçenlerde de Pinterestte bu Mug Brownie tarifini görmüştüm,
e hadi o halde diyip 5dk da missler gibi, Mug Brownie'den çok 
bana sufleyi anımsatan bu süper tatlıyı yaptım,
tatlı krizi gelip ''amaaaan kim uğraşıcak şimdi diyenlere'' gelsin.

Efenimmmm Mug Brownie'nin tarifi basit;
1/4 cup şeker
1/4 cup un
2 çorba kaşığı kakao
Aslında tarifte 2 yemek kaşığı sıvı yağ ve 3 yemek kaşığı su var idi fakat 
ben onları gereksiz buluponlar yerine göz kararı süt koydum.
Göz kararı dediğim karışım sert değil, böyle akıcı çok sulu olmayan bi kıvam alıciik...
En son olarakta mikrodalga 1.30dk pişirdinizmi, üzerinede dodndurma yoksa (bizde yoktu) krema koydunuzmu Mug Brownie'niz hazırrr...

Afiyet olsun!!!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 yorum:

ELFony dedi ki...

İnanamıyorum!! Şu postu dün yapaydın ya :) Yarın Karatay'a dönüyorum...

Handesign... dedi ki...

e balıktan sonra accuk yiyebiliring ya :D