Ennn Tatlı Beze


Oburluklarım bitmiyor bitmiyor...
Bu bezecikleri sadece yapmak için yaptım ama...
Bi iki tane beze yiyip gerisini işe götürüp dağıttım...


Tatlı yapmayı sevmek genlerden geçebiliyo demek ki...
Evde yapıp yapıp dağıtmaya başlıyciim sanırım..
Bildiğimiz bezeyi çokolatlayınca nasılda süper oluyo...
Yemelere doyulmaz vallahi, ondan ben evde bulundurmuyorum...

Tarifi bassit ötesi:
2 yumurta beyazı
1 kahve fincanı şeker
çırp çırp çırp
çırp çırp çırp
çok çok çırpppp
sonra da bu şekil sııııkkkk
Fırında bi-bi buçuk saat 110 derece pişirdin mi...
Oy oy oyyy oluyolar
Ama bu beni kesmez kiiii. Diyenler içinde
Çokolatı bir kapta eritip (bain-marie usulü)
Tepsiye yağlı kağıdı serip
Bezeleri çikolataya batırıp batırıp tepsiye dizmelerini
Yanına bi kahve yapıp aiyetle yemelerini tavsiye ediyorum...

Daha da kesmiyosa 
nutella kavanozu son çareee =)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: