üşenmedim, yaptım!!!



Bişeyler yapmalı,
dikmeli, kesmeli,
biçmeli,
üretmeli...
Ama bu üşengeçlikle zor...
Amaaaaaaa zoru başardım ve üşenmedim bu sefer...



Önce kumaşımı aldım,
sonra püsküllerimi...
Evde zati boyalarım mevcuttu...


Önce şu sol üstteki kumaş kalemiyle çizgileri çizdim...
Sonra da içlerini boyadım...
Canım nasıl istediyse...
Püsküller de tıpatıp aynı renk çıkınca
hoooop onları da dikiverdim...


Artık haftasonu seftesini yapıciim işallah...
Valla kumaş alıp elde kenarları dikip 
bile misler gibi yapılabilir...
Hadi yapın siz de,
kolay gelsiiinnn...


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: