Salı her zaman pazartesiden iyidir

Şu ara havaların da ısınmasıyla bende feci bir gitme arzusu meydana geldi.
Ve gidemediğimden bi bunalma bi sıkılma hali...
Şöyle diyorum kalkıp gitsek. Nereye olursa...
Rüyalarım ve hergün izlediğim Rai1 etkisiyle Perugia'ya, ama onun dışında sahil sakin neresi olursa...
Pek keyfim yok şu ara yeni birşeylere başlıyım diyorum üşengeçliğim ona da izin vermiyo, ama ben yine de size sorıyım...
Diyelim ki Kaş'a gittim nerede kalıyım naapıyım???
Bu sıkıntılı halimi sıcakların birden gelmesine veriyorum veeeee bi iki güne ennnn enerji dolu halimle dönmeyi umuyorum...

Ayrıca bu bi ifot postudur bi kudurum varsa affola....
Pazartesiyi atlattık, herkese iyi haftalarrrr...

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: