Ben bu ara böyleyim...



Şu ara bu haldeyim...
Bu hal ne hali?
Koşup gelip yayma hali =)


Koşmaya taktım... 
Haftada 4 gün mümkünse koşuyorum...
Sıcak falan öyle beni çok zorlamıyo,
nasıl iyi geliyo o koşu anlatamam...
Akşam işten sonra 8le 9 arası misler gibi fuarda koşuyorum...
Zaten orası daha bi serin oluyo yeşillik falan
insanın içi açılıyo...
Tek derdim koşmak şimdilerde =)
Ama onun dışında;


Geçenlerde kumaşçıya gidip ne yapsam diye bakındım...
Ama şu ara nedense birşey yapasım yok,
hevesim kırıldı biraz,
ticarete dönüşünce insanı her şekilde sinir edebiliyorlar malesef
Neyse...
Devam ediyim ben =)


Bu da koşu yapmadığım günden,Elfony ve koccisinin hediyeleriyle şımarırken 
O milkayı ekmek arası yapıolarmış meğersem,
ben dayanamadan yedim tabi :D


Geçen gün de teyzemle ilginç bi tat denedim,
o bayılıyodu ben de bi tattım,
Kahve ve limonata 
sade kahve,
güzel oldu vallahi ilginç tat :D
Ben böyle zıt tadları seviyore...


Bu da bugünkü kahvaltım,
Günün en keyifli öğünü,
balkonda püfür püfür ediliyore zira =)


Yaz olunca, dondurma daha bi güzel oluyore


Geçenlerde eluş gelince
de daha bi güzelleşti gün =)
Lokum lokummmm



Bunlarda çıkarmadıklarım


Patatesi bol baharatlayıp fırına verdiniz mi?
Pişti mi?
Fırından da çıktı mı?
Hemen üzerine rokaları koyun onlar bi pörsüyüversin,
tadından yenmezler :D


Kaysıda topladım bu arada tabi...


Şeker gibilerdi vallahi =)


Pazar günü Çeşmede uyku gibisi yok,
sakin serin bi uyku =)



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: