Pazar Gezmesi -4-

Sizi blog yaşmuruna tutucam demiştim =)
Ben bu markanın her her herrr şeyine 
bayılıyorum...
Türkiye'de de bir kaç mağazada rastlıyorum...
Ama internetten almakta mümkün...
Yine çok gerekli olmayan ama yaratıcı ürünler...
Buyrun =)


Bunlara bayıldım yaaa...
Kalkıp kurabiye yapasım geldi şu an =)





Bunlarda süpperr...
Tam çocuklar içinnn!!!
Yemeğini ye, sonra bakalım ne olucaklar... =)


Bu da favorilerimden...
Ben çok su içerim...
Annemle babamda hep der küçüklüğünden 
beri böyleydi diye...
Evde de sürekli git mutfağa su al gel =)
Olmuyo, hem bi şişe olunca yanında ne kadar içtiğini
biliyosun...
E cam olunca sağlıklı da...
:D


Veee tuzluk =)
Tuz konusunda da üzerime tanımam...
Tatmadan atanlardanım...
Buna da bayıldım... =)

Efenim daha bir sürü şey var ben
beğendiklerimdenbirkaç tane koydum...
diğerlerine bakabilirsiniz... 

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

3 yorum:

ELFony dedi ki...

Ben de bayılıyorum bunlara yaa :) Kataloğa baktım hepsini istiyorum :) ama özellikle çocuk kategorisindeki tabak ve çatallara bayıldım :)

Handesign... dedi ki...

Evet yaa onlar da süpperr...

^zeynep^ dedi ki...

Tasarimlar harikaymis ya :) pek eglenceli !