Mozaik Pasta...

Herkeşe iyi pazarlar...
Kocaaa bi hafta yoktum...
Misssler gibi bir tatil yaptım... =)
Dinlendim, ördüm,
çektim...
Bir de bu mozaik pastayı yaptım...
Çok çok çokkk 
basit...
Canınız tatlı mı çekti hemen yapın derim =)






Ben mozaik pastayı yapmadan önce
bi paket büsküütten 3-5 tan yidiydim =)
Ondan biraz sıvı oldu =)
Tadı süper ama şekli şemali 
kayık oldu biraz :D
Siz mesela silikon kek kalıbı varsa ona koyabilirsiniz...
Çok şık olur...
Ama şeklin ne önemi var biraz katı olursa buzdolabı poşetinde silindir halinde
yapabilirsiniz...


İvet afiyet olsun =)
Bol bol biriktirme yaptım
bu hafta tatili telafi ediciim =)
Herkeşe iyi pazarlar =)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

5 yorum:

Delibu! dedi ki...

Gördüğüm en eğlenceli tarif anlatımı diyebilirim :)

Handesign... dedi ki...

=) çok teşekkürler...
yemesi de bi o kadar eğlenceli =)

ELFony dedi ki...

Ayyy evet bak.. Yapıp buzluğa atmalı, misafir geldiğinde de elimin altında hazır tatlım olur :) bir de sigara böreği dondurayım.. Evet evet :)

acupofcaffein dedi ki...

bayıldım bu pastaya :-))) mozaik pastası bana lise günlerimi hatırlatıyor. Ne çok yapardık. Annem çalıştığı için okuldan eve dönünce canımız tatlı isterdi hop bu pastayı yapardık. Sonrada komşularımızı (arkadaşlarımızı) çağrırdık. Apartmanda hepimiz aynı yaşlardaydık.:-)
arzu-acupofcaffeine

Handesign... dedi ki...

Benim de çocukluğumun vazgeçmezlerinden... Özellikle yazları dolaptan hiç eksilmezdiççç =)