Yine yeni yeniden!!!!

Bir baktım ki ben baya yazmayı bırakmışım, yüz binlerce takipçimi mahrum etmişim :D :D :D
Olmaz dedim, bi geri dönüş yapayım dedim...
Döndüm, hemide nefis yeniliklerle döndüm...
Yaz boyunca yapmadığım şey kalmadı, neyse kafa karıştırmadan düzgün bir yerden başlıyım.





hhandesign artık hem facebookta hem de instagramda!!! Oradan giriyim konuya :)
Yepyeni şeyler yapıyorum artık. Özel takılar, tasarım gözlükler, ve şimdi de kışlık yumuş yumuş yepyeni bereler... Ve daha niceleri de gelecek arkasından...
Buradan da bi görün bi duyun istedim :)



Şu kafa kadar olan ponponlara hastayım, bitiyorum ve de yapıyorum. Geçtiğimiz sene de tam da burada yazdığım gibi... Bakın bakalım siz hangisi benlik diyeceksiniz :)
Yenileri ışık hızıyla geliyor ona göre!






Zet ve Etsy gibi sitelerde ürünlerimi bulabilirsiniz. Ya da mail atabilirsiniz handeselcuk87@gmail.com



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: