Bi kendimize geldik...

Şu son zamanlarda olanlar, sanki bi ay değilde bir yıl gibi... Ne çok şey oldu, ne çok şey farkettik? Farkettik diyorum, çünkü ben kendimi az çok duyarlı insan kategorisine sokradım. Ama bildiğin uyumaktaymışım.
Artık bi çok kişi eskisi gibi olmuycak, eskisi gibi düşünmüycek, ya da aslında artık düşünmeye başlıycak.
Artık benimkinde olduğu gibi biçok insanın hayatında televizyon yok. Artık gerçekten bu kadar çirkinlikten sonra halk tv ve türevleri dışında hiç bir kanalı açmıyorum, yok, gitmiyor elim.
Olayın bu boyutunun dışında, televizyon nasıl bi uyutucuymuş, düşün eve gidiyorum bi açıyorum yatana kadar aptal gibi o televizyona bakıyorum, zaten bütüngün iştesin, kendine ayırcağın kaç saat var evinde, sigara bırakmak gibi heralde, bıraktım gitti. Bak şu bi ayda ne çok şey yaptım.
Bi kendime geldim. He o yüreğimiz ağzımızda zamanlar sabaha kadar televiyon izledik o ayrı.
Bu olaylar duruldu mu? Belki duyarlılık bi kısım için biraz azaldı, ama bu hükümet yeni bombalar patlattıkça bu halk, bu gençlik artık durmaz.

Bu sıkıntılı zamanlarda. Noolucak? Noolucaz? İş, güç, Türkiye? diye düşünürken benide buraya yazmak, gördüğüm yerleri paylaşmak, yaptığım şeyleri paylaşmak rahatlatıyo. Bi nevi günlük işte,
yine gezdiğimi gördüğümü yaptığımı paylaşmaya devam...
Güzel günler görücez, umudum ve inancım var...


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: