Ben Ne İş Yapıyorum Acaba?






Kimim ben? 
Böyle durup durup keyfine göre blog yazan biri miyim?
Evet öyleyim de, başka neyim ben?
Efenim ben esasen iç mimar olup tam tamına dört aydır, gerçekten gönlümden geçen işi yapmaktayım.
2,5 - 3 yıldır ailemle beraber çalıştıktan sonra,
önünden geçerken hayranlıkla baktığım,
''benim de böyle bi dükkanım olsun'' dediğim. Hatta blogda da bu şekil paylaştığım,
misssler gibi bi design shopta çalışıyorum.
Ne yapıyorum? Her bişi, kafamıza ne eserse onu...
internet sitesi tasarımından tut, kumaş boyayıp çanta dikmeye...
Ne ararsan var, mankenlik yapıyorum desem o da yalan olmaz :D
Burada çalışmamın bi de böyle tesadüfler ötesi bi durumu var benim için.
Hatta patroniçem, dünya iyisi Ayça Ablayla konuşmaya geldiğimde ve dışarı çıktığımda,
baya bildiğin zıpladığımı hatırlıyorum =)
İnşallah ileride kendi tasarımlarım da bu dükkanı süsler, şu ara bi heves herşeye dadandığımdan adam gibi bişi yapmamaktayım, o da oluciik ama...
İşte böyle...
Ha burası neresi?
Burası ''cirtlakpupe''
İzmir'de 9Eylül rektörlüğün hemen yan sokağında
Kolay tarifiyle ''Artı Kitabevi'nin yanının yanı'' =)
Biraz bakıyım derseniz;
instagram: cirtlakpupem


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: