''Bici'' aşkı!!!



Bici aşkı nedir? Ne yapmalı diye düşündüm, düşündüm, düşündüüüüüm...
Ve buldum!!
Yeni bir bici almalı! İzmirde kalıcı olucak bir bici...
Kısa yollar için arabadan nefret ediyorum...
İzmirde de yaşadığımı varsayarsak, genelde her yol kısa gibi, 
bisikletle ulaşılabilir gibi. Bi bisiklet yolumuz yok o ayrı (sahildekini saymazsak), ama
yine de son zamanlarda farkettimki İzmir'in bisiklet kullanımı artmış, hatta şipşirin bisikletler
görmeyede başladım. Benim için bisikletin rahatlığıyla, görünüşü eşit önemde.
Bisiklet keyif benim için, keyifide ulaşım için kullandın mı heralde misss olur diye düşünüyorum...
Geçengün yine şipşirin bisikletli bi ablamızı yolda görünce ''acaba'' didim, hatta ''yoksa????'' didim,
''yoksaaaa dechatlona yeni biciler mi geldi'' dedim. Ve baktım ki, EVET! gelmiş =)
Hem deeee en en en istediklerimden, daha geçen sene yepisyeni bir bisiklete kavuşmuşken
bu şımarıklık değil de ne? diye düşünüyorum, 
ama benim bisikletim İzmirde değil ki diye kendimi savunuyorum sonra...
Neyse aklımdasın bici!! 
Yazı bi geçirelim belkim daha da istediğim gelir...
Ben de bu sırada benim için servet değerinde olan bu caaanım bici için
köşeye para atarım =)

Şimdilik evrene göndermekle yetiniyim...

Bu arada: bici dediğim ''bicicletta''dır italianoda.. Genel kültür olsun =)




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: