Kızlarağası 3 Boyutta...


Bilenler yoktur sanırım zira hiç bahsetmedim.
Ben iki yıldır Kızlarağasındaki gümüş mağazamızda çalışmaktaydım,
geçen ay kafamdaki yeni şeyler için ayrılmıştım,
tam da bugün yine yeni yeniden burdayım...
Ki laf aramızda özlemişim,
bütün bu takıları sabah kahvelerini,
müşterileri bile =)
Neyse efenim internette gezinirken bi baktım ki bizim Kızlarağası'nı
isterseniz internetten 3 boyutlu gezebiliyormuşsunuz...
Bayıldım b uygulamanın burası için yapılmış olmasına...
Yani gelemiyorsanız buyrun gezin efenim
http://www.izmir.bel.tr/UploadedPics/SanalTur/kizlaragasihani/sanaltur.swf

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: