ohhhh beeeeeeeee


Not: Tamamen günlük kıvamında bi yazı, önceden uyarıyım, canınızı sıkmıyım...

Biraz hayata döniyim dedim..
Bloga daha doğrusu.
Ne zamandır adam gibi bloga vakit ayıramıyorum,
kendimi yenilenmekle bozdum da...
Şu okuldan mezun olma, sonra da ne yapacağını bilememe durumu beni sarstı biraz.
Ki ben mezun olalı 3 yıl oldu =) öyle kısa bi vakit değil...
Yani şimdiye kadar bi kaç iş değiştirip bi ton deneyim kazanmış olabilirdim,
isteseydim... Ama istemedim, o dönem sadece çekilesim vardı herşeyden...
İnsan mezun olunca ne yapacağını bilemiyo,
Hobim işim olsa mı? Okuduğum bölüm bana göre miydi?
Değil miydi? Aileyle çalışsam mı?
E bi deniyim... Yok kendi ayaklarım üzerinde durıyım ben en iyisi.
Hadi hobiye yükleniyim... Sürekli bu düşünceler arasında gittim geldim şu 
3 sene boyunca. 
Sonra bu sene naapıyorum ben ya dedim...
Hayatım monotonluğun da monotonluğunda gitmeye başlamış ben farkında değilim.
İş, ev, arada arkadaşlar, eeee o kadar, 
canlı tutan bi hobilerim var o kadar.
İşin kötüsü içimden bişi yapmakta gelmemiş bu süre içinde.
Kilolar alınmış, evde olunan akşamlar direk televizyona yapışılmış,
baya ot gibiyim bi hareket falan hiç bişi yok hayatımda...
Pazartesileri yürümeye başlayım salı bırakmalar,
tamam bu sefer hayatımı düzene sokuyorum diyip ertesi gün, amaaaan boşver demeler.
Ve bana geldiler, memnun olmadığım bi düzene sokmuşum kendimi,
hem mutsuzum, hem de günden güne kendime olan güvenimi de kaybediorum.
Sonra kararımı verdim, tamam o hayatta iyi hoş ama 
bi değiştirmek lazım.
(yaptığım değişiklik öyle ahım şahım bişi değil belki çoğunuzun yaptığı bişi,
ama benim için tamamen radikal bi karar)
Önce havuza yazılmaya karar verdim,
o aralar hava sıcak tabi ağustos falan, insan işten çıkınca bi serinlemek istiyo, 
ben tabi o ara yine sallandım, tek başıma gitmeye yeltenmediğimden
hep başkalarını bekledim, falan filan, ve sonunda
benim buna karar vermem, ve başlamam heralde bi iki ay sürmüştür...
Tam havuza başlamadan 2-3 hafta öncede aldığım kilolar tak etti,
ve hayatımda ilk defa yaşam tarzı haline getirebildiğim,
inanılmaz kilo verdiğim, kendimi çok çok iyi hissettiğim
bi yeme şekline başladım...
Ve bunları uzun süre yazmadım ki gerçekten yerine oturdu mu yoksa 
bunlarda bi heves geçicek mi diye bilemediğimden...
2 ay geçti...
Ben 2 ay önceye göre 10 kilo daha zayıfım,
bu evet benim için çok önemli,
ama getirdikleri bin kat daha önemli,
artık daha mutluyum, daha rahatım,
daha bi cesaretliyim, hevesliyim herşeye karşı,
hayatta inan isterse birşeyleri değiştirebilirmiş onun bilincindeyim,
Kafamda milyonlarca hayalim var,
ve hepsinin gerçek olması çok olası...
Şimdi artık elimden geldiğince beni
ne mutlu ediyosa onu yapma niyetindeyim.




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

yüzmek vücut sagligi icin en iyi sey aslinda! tebrik ederim! ;) 10 kilo !! vallahi bravo! ama yeme icme düzenine dikkat edilmedigi sürece ne kadar spor yapsan da zor oluyor. ay cok sevindim senin adina, tekrar tebrikler ;) böyle devam!

Handesign... dedi ki...

çooook teşekkürler =) bence de ne kadar spor olsa da en azından sağlık için biraz dikkat etmeli, ben şu an her canımın istediğini yiyebiliyorum ve onun yanında tokum ya daha güzeli yok :D e bi de zayıflıyorum, e bi de hergün yüzüyorum =) e bi de mutluyum çokk :D