Ayağınıza laik...

Süper bi postla dönüş yaptım...
Şimdi sizi alıp,
o istediğiniz ayakkabılara can verecek
kişiye götürüyorum.



Üniversitede İşletme okuyup,
10 sene de muhasebe dalında çalışıp,
asıl yapmak istediğinin bu olmadığına karar veriyor...
Ve işte ebru ile başlayan macerası
ayakkabı tasarımına geliyor çatıyor...

O kadar özenerek yapıyor ki size anlatamam...
Bi kere bence yapamayacağı model yok,
hatta onun için imkansız olduğunu da hiç sanmıyorum...
Yaptığı işe herşeyden önce saygı duyuyor,
sevgiyle yapıyor.
Derilerin üzerini deneye deneye ebru kaplamayı 
başarması da ayrı başarıu.
Kesinlikle tek derdi müşterinin rahat edip yıllarca kulanabileceği,
ve hayalindeki ayakkabıyı yapabilmek...
Herkes kaliteli yaşamı hakediyor diyo ki haklı...

Tasarım dediysem sakın öyle çok
uçuk fiyatlı şeyler olduklarını düşünmeyin...
Fiyatları da çok uygun.
Ben sizin için 
gittim bir kaç model çektim...
Bunların dışında
istediğiniz renkte deriler,
topuk çeşitleri...
Herşey de doğal ayağınıza laik =)

Kızlarağası Hanı'nın üst katında,
ayrıca buradan diğer ürünleri görüp
irtibata da geçebilirsiniz.

Çok konuştum,
ama böyle gönlünden geçeni 
yapan insanlara hayranım,
insan birşeye ne kadar inanıyorsa o kadar başarılı 
oluyor kesinlikle,
hadi buyrun resimlere...















Kızlarağası Hanı üst kat unutmayın! =)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: