Topukla barıştık...




Veeee sonunda kavuştuk...
Bi kaç ay evvel görüp bayıldımmm,
sonrasında elfony ve doorstepping 
desteği ile buldum ve sonunda aldım,
pazartesi de kavuştuk...
Gayet rahatlar... İlk gün biraz rahatsız 
gibi gelmişti ama tatilden döndüğümden
ayaklar şiş kıvamındaydı...
Bugün gayet rahatlardı =)
Ön kısmında hafif bi açılma söz konusu
ama çin işi olsun o kadar dedim
japona sarıldım =)
Eskimesinler diye çok giymiyorum
ama giyebilceğim mevsim tam bu mevsim 
yazın fena yakarlar...
Bir de benim bi topuk takıntım var...
Boyum uzun olduğundan topuklu ayakkabıyla iice 
bi uzuyorum pek bi rahat olmuyorum.
Ama bunlar rahat olduğundan mıdır nedir sıfır rahatsızlık =)
E bende bundan gaza gelerek yeni şeyler
buldum kendime =) Kalın
bantlı hafif kaba olan ayakkabılara bayılıyorum...
Bu aşağıdakiler favorilerim...














Topuklusunuz arkadaşım...
Ama güzelsiniz de...
Büyük ihtimlle rahatsınız da...
Ahhhh ahhh bu hastalık yeni çıktı bende...

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

3 yorum:

ELFony dedi ki...

Sondakine aşık oldum.. Ayhhh....

Handesign... dedi ki...

Ben de hepiciine bayıldım yeni gözdelerim =)

DuyGu dedi ki...

Aynen Elif e katılıyorum sondaki çıldırtıyor:D:...