Findukla tanıştınız mı?


Finduk benim farelere
bakış açımı tamamen değiştiren
şirinler şirini bir hamster =)
Kendisi evimize annemin doğum gününde, yaklaşık
iki yıl önce geldi...
O zaman daha da bi minnoştu...
İlk olarak kendisini fottilerden gördüm...
Burada değildim.
Hatta bi de Fıstık vardı (ben onunla tanışamadım)
pek geçinemediler
Fındık onu cennete yolladı...
Kıpır kıpır yerinde kesinlikle durmayan 
bi arkadaş kendisi... 
Ama insancıl, ananem dışında kimseyi ısırmışlığı yok :D
Ki ben mıncık mıncık ediyorum sadece
kaçıyor, o kadar =)
Bir de tam bir uykucu, sabahtan akşama kadar uykularda kendisi 
ama akşamları da bi uyanıyo sabaha kadar dönme 
dolabında.. 
Bir de biz onu minicik kafesinden kurtarıp o kocaman
plastik kutulardan bi ev yaptık kendisine...
Gez babam gez geziyo...
Ama herşeyden önemli 
fındığın şu hayatında üç temel
kuralı var =)


Birincisi yemek yemek hepppp yemek...


İkincisi kaçmak gitmek gezmek :D


Ve tabi ki üçüncüsü uyumaaak ve aynen böyle esneyerek uyanmak...
Burada korkunç gözükmüş oğlum 
ama dünyanın en sempatik şeyi...

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: