iyi ki yapmışım...

Bugün hafif keyifsiz kalkmış bulunuyorum...
Bi iki gündür bi hastalık hali... Halsizliği kıvamındayım...
Kırılıyo her bi yerim...
Demin bi adres bulmak için geçen sene gönderdiğim mailleri
kontrol etmekteydim kiii...
Perugiadayken attığım maillere baktım...
Ayyy çok çok çokkkk keyfim yerindeymişşş..
Ha şimdi de öyle :D
Ama o başkaymış, uzakta bilmediğim bi yerde
her gün farklı bişi yaptığım bi yerde olmak süppermişş...
Ve hayatta yaptığım en en doğru şeymişşş...






Hele bu fottilere bakınca ekstra bi mutlu oldum...
İyi ki gitmişim iki ki kızlarla gitmişimm
iyi ki onlar var...
Çok şanslıyım ben :D
Akşamda bi çorba yaptım mı erken yattım mı
sabahta yürüdüm mü bişiciğim kalmaz benim...

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: