Gerçek oldu...

Dün hayal kurdum ve hooooooop
gerçek oldu =)
En fazla bu kadar beğenebilirdim, ve en
fazla bu kadar mutlu olabilirdim...
Dün öyleeee içimden geçtiydi...
Çizittiriverdiydim gerçekleştiririm
beeelki bi ara diye...
Sonra dün gittim atölyeye
budur dedim...
Eray abide sağolsun yapıverdi,
ve tatataaaaaam ilk
gümüş yüzük tasarımım...
Devamıda umarım gelir...
Kendisi aquamarine taş
ve de gümüşten oluşmaktadır.
Fiyatı 45TL dir.
Almak için hlc_clh@hotmail.com
adresinden bana mail atmanız yeterli.
Ya da
buradan da güvenli bir şekilde alabilirsiniz.

Herkese iyi haftasonlarııı...

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 yorum:

ELFony dedi ki...

MUH-TE-ŞEMMM.... Devamını bekliyorum...

Handesign... dedi ki...

Çoook mersiii... Gelicek devamıda inşallaahh:D