Perugia zamanı...


Dün gece oturdum bomboş duvarıma ne yapıp assam diye
düşünmekteydim kiiiii... Bu A4 e basılı dandik ötesi olan
ama benim için manevi değeri pek bi fazla olan haritayı aldım
elime... Kendisi Perugia haritası olmakta... Perugia da her geçen gün
ekstra özlediğim, Roma yakınlarında minik ama çok çok çokkkk güzel
eski mi eski bir öğrenci şehri olmakta...

Niyseee ben de haritayı aldıııım...

Bi güzel boyadııııııııım...
Sonra bi güzel de kestiiiiiim...
Artık çerçevelerinde duvara asılmayı bekliyorlar...
Veeee burasıda işte Perugia...
Merdivenleri... Kahve alıp bütüüüün gün boşboş oturmalık...
Çeşmesiii....

Ve bu da Perugia antika pazarı...
Her ayın son cumartesi pazarı olmaktaydı...





Çok özledim çokkkkk...

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 yorum: