Pazar Gezmesi -2-


Evet efenim
bugün yine ıvır zıvır gezmesi...
Offf süper şeyler olan bi site...
Korece olan bi site...
Pek bişi
hatta hiç bişi anlamadım...
Sadece para biriminin Güney Kore
Wonu olduğunu öğrendim...
Fiyetlar normal
bazı şeyler gereksz pahalı
bazı şeylerde uygun...
Ben en beğendiklerimi koydum
buyrun siz de bakın =)


Fotti makina çantaları...
Çok güzel çokkk...



Bu kutulara da bayıldım...
Bunlarda ileriki dükkanımda kulannılabilirler :D





Bunu ilk defa gördüm...
Donut makinası...
Ama güzel olur mu?
Donut dediğin yağda kızarıcak...


Ama yine de ilginçmiş yani...


Bunlar dao kutulardan=)



Bunu da sevdim ben çok dikilebilir bi çanta =)



Veeee bunlar...
Bunlar da fotti çantasıymış...
Ama normal çanta olaraktan da çok güzeller...




Hele ki bu kalemlerrrr....
Offfff bayıldım bayıldımmm!!!
Ama yok yani kesinlikle anlamış değilim nasıl 
alıcam edicem... 
Bi bilgisi olan varsa yardımlarınızı
kabul ediyorum
Biz Elfony ile denedik olmadı...
Buradan bakabilirsiniz her bişiye bu arada
Ayrıca fottilere de tıklayabilirsiniz...
Herkese iyi pazarlar...
Ben gezip dinlenmeye gidiyore =)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

1 yorum:

ELFony dedi ki...

Bence Ebay'e dadanalım :)